PL
Prospectum Prospectum Prospectum Prospectum
Hlavní stránka / Zprávy / Elektronická datová schránka - Datová schránka - povinnosti držitelů

Elektronická datová schránka - Datová schránka - povinnosti držitelů

čtvrtek, 30 květen 2019

V České republice existuje již několik let speciální elektronická datová schránka, do které se doručují všechny druhy úřední korespondence a dokumentů. Vyžadují to především právnické osoby. Fyzické osoby provozující výdělečnou činnost nemusí mít poštovní schránku. Proto bychom rádi připomněli všem majitelům společností povinnost mít elektronickou datovou schránku a přihlásit se a přijímat korespondenci.

Elektronická datová schránka - Datová schránka - povinnosti držitelů

Poskytování dokumentů orgány veřejné moci prostřednictvím elektronické datové schránky

Pokud to povaha dokumentu umožňuje a má-li právnická osoba přístup do své elektronické datové schránky, orgán veřejné moci doručí dokument této osobě prostřednictvím elektronické datové schránky, pokud není doručen veřejným oznámením.

Dokument, který byl doručen do elektronické datové schránky, se považuje za doručený, když se do elektronické datové schránky přihlásí osoba s přístupem do elektronické datové schránky.

Pokud se oprávněná osoba nepřihlásí do elektronické datové schránky do 10 dnů ode dne doručení dokumentu do elektronické datové schránky, považuje se dokument za doručený poslední den této lhůty.


Doručování dokumentů a korespondence úřadům a orgánům veřejné správy prostřednictvím elektronické datové schránky
< br /> Právnická osoba může zasílat korespondenci a dokumenty orgánu veřejné moci, pokud má přístup do své elektronické datové schránky a pokud to povaha korespondence umožňuje, prostřednictvím elektronické datové schránky.
Akt zpětného zaslání korespondence oprávněné osoby má stejné právní účinky jako písemný a podepsaný akt, pokud jiné předpisy nevyžadují společný postup více než jedné z těchto osob.

 

POZNÁMKA!

Většina korespondence zasílané do elektronické datové schránky je zde uložena po dobu maximálně 30 dnů (příchozí i odchozí korespondence). Proto se doporučuje stáhnout si korespondenci z elektronické datové schránky a uložit ji na disk počítače.

 

Zřízení elektronické datové schránky je zdarma. Každá změna údajů nebo hesla musí být provedena osobně v příslušné kanceláři a může být zpoplatněna.






business Kontaktní údaje

Accounting & Outsourcing s.r.o.
Poděbradova 869
547 01 Náchod
Královéhradecký kraj
VAT EU: CZ08236534

Kde zaparkovat auto
kliknutím jej zobrazíte na mapě
+420 776 178 006

Telefonický kontakt s kanceláří:
pondělí - čtvrtek
9:00 - 15:00
pátek
9:00 - 15:00
Návštěva kanceláře je možná POUZE po předchozí domluvě
account_balance_wallet Průměrný kurs valuty

20.01.2025
AUD 15.161 CZK
EUR 25.205 CZK
GBP 29.795 CZK
HUF 0.06101 CZK
PLN 5.922 CZK
SEK 2.193 CZK
USD 24.427 CZK
© 2010 - 2025 Accounting & Outsourcing s.r.o.